Şikayet Politikası

Hasta İlişkileri Bölümü olarak; hastanelerimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için;

✦ Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır.

✦ Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır,

✦ Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yaparız.

Hasta İlişkileri Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:

Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Sizi Dinliyoruz" bölümünden e-mail gönderebilirsiniz. Ayrıca, posta adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anket formlarını doldurabilir, Hasta İlişkileri Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.

Hasta ve Ziyaretçiler

Tıbbi Bölümler
Sağlık Köşesi

Dişlerinizi Çamaşır Suyu Değil Doktorunuz...

Günümüzde herkes artık inci gibi beyaz dişlere...

devamı

Şimdi peeling zamanı!...

Yazın oluşan güneş lekelerinden ve cildinizi...

devamı

TİP 2 Diyabet: Küresel Salgın...

Yaşamın her döneminde ortaya çıkabilen, tedavi...

devamı

Sağlıklı Kurban Bayramı Tüyoları...

Kurbanı hemen kesildikten sonra yemeyin!...

devamı

Sigara içenlerde elma tipi şişmanlık artıyor...

Birçok kadın kilo korkusu yüzünden sigara...

devamı

INTERNATIONAL PATIENT CENTER

:
*
:
*
:
*
:
*
:
*
:
*
:
Mr Ms
*
:
*
:
*
:
*
:
*
: Güvenlik Kodu
 
 
*

Send

Message Sent Successfully.

Error Occurred, Please, try again later.