Sıkça Sorulan Sorular

Eğer sorunuz burada listelenmiyorsa, *iletişim formu*nu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Görüntülü görüşme hizmetinde SGK ya da özel sağlık sigortası geçerli midir?
Bu hizmet henüz SGK ya da özel sağlık sigortaları kapsamında değildir. 

Görüntülü görüşme hizmetinin ödemesini nasıl yapabilirim?
Hizmetin ödemesini görüntülü görüşmenin yapıldığı mobil uygulama VideoKlinik üzerinden kredi kartınız ile güvenle ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz. 

Görüntülü görüşme teknik bir sorun (şarjın bitmesi, internetin kesilmesi, vb.) nedeniyle yarıda sonlanırsa, başka bir zamanda tekrar devam edebilir miyim?
İlgili hekimin uygunluk durumunda görüşmenize devam edebilirsiniz.

Görüntülü görüşmede reçete yazdırabilir miyim?
Görüntülü görüşme sırasında eğer hekimler ihtiyaç olduğunu düşünürlerse ilaç önerebilmekte ancak hizmet henüz SGK kapsamında olmadığı için ilaç reçete edilememektedir. 
Görüntülü görüşme sırasında hekim ilaç reçete edilmesi gerekliliğini görürse hastanemize gelerek ya da evde muayene hizmetimizden yararlanarak, hekim tarafından gerekli görülecek ilaçlara dair reçete alabilirsiniz.

Bu hizmeti aldıktan sonra kontrol sürem olacak mı?
Görüntülü görüşmenin yapıldığı gün de dahil olmak üzere, 10 gün içinde aynı hekimimize uzaktan, VideoKlinik aracılığıyla kontrolünüzü olabilirsiniz. Kontrol randevunuzu çağrı merkezimizden alabilirsiniz.

Görüntülü görüşme sırasında doktor daha önceki tetkik sonuçlarımı görmek isterse size nasıl ulaştırabilirim?
VideoKlinik uygulaması üzerinden hekim ile ilgili dosyaları kolayca paylaşabilirsiniz.
 

#EvdeKalBizGeliriz projemiz kapsamında Covid-19 Pandemi salgını ile mücadelemiz boyunca, ülkemizin her yerine sunacağımız sesli ve görüntülü görüşme ( “Görüntülü Danışmanlık Hizmeti”) kullanım koşulları aşağıda belirtilmiştir.

GÖRÜNTÜLÜ DANIŞMANLIK HİZMETİNİ KAPSAYAN BRANŞLAR 
Sağlık ihtiyacınız kapsamında Türkiye Cumhuriyeti’nin her yerinden Görüntülü Danışmanlık Hizmeti kapsamımız dâhilinde bulunan branşlardan hekim, diyetisyen, psikolog ve benzeri danışman görüşmesinden akıllı telefonlarınız aracılığıyla yararlanabilirsiniz.
İstanbul ili sınırları dahili içinde iseniz talebiniz halinde evde muayeneye ve radyoloji hizmetlerine, hemşire hizmetlerinden tetkiklere uzanan birçok sağlık hizmetinden faydalanabilirsiniz.

RANDEVU ALIMI
Randevu ve detaylı bilgi için  444 44 84 no’lu hattan veya https://www.medicalpark.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

HİZMET KAPSAMI 
Görüntülü Danışmanlık Hizmeti; Danışman Görüşme Hizmeti ve Kontrol Randevu Hizmeti’ni kapsar 

Danışman Görüşme Hizmeti (DGH);

• Danışmanlık almak istenilen konuya uygun kişi ile görüntülü yöntem ile hizmet alımını ifade eden ücretli bir hizmettir.
• Görüntülü Danışmanlık Hizmeti gözleme dayalı değerlendirmeyi kapsar.
• Bu hizmet danışılan konuya göre danışana önbilgi verme, sorularına uygun olarak hizmete erişimi sağlamak amacı taşır. 
• Danışanın öncesi yapılmış tetkiklerin değerlendirilmesi ve sorularına verilecek ön bilgi muayene süreci olarak kabul edilemez.
• Görüntülü Danışmanlık Hizmeti acil durumlar için hizmet sunumu sağlamaz. 
• Acil durumlarda öncelikle 112 ile acil sağlık hizmetlerine veya en yakın hastaneye başvurmanız gerekmektedir.
• Danışman; hizmetin amaç dışı kullanılma riski halinde, hizmeti dilediği aşamada reddetme hakkına sahiptir. Bu durumda para iadesi yapılmaz. 

Kontrol Randevu Hizmeti (KRH); 
MLPCARE Grup Hastanelerine başvuru ile muayene sonrasında ilk kontrol randevusu, talep edilmesi halinde hastaneye gelmeden bu sistem üzerinden erişimi ifade eder.

Hekimin 10 gün içindeki ücretsiz kontrol muayenesi görüntülü yöntem ile yapılması halinde herhangi bir ücret alınmaz. Sonraki kontrol muayeneleri ise ücrete tabidir. 

Diyetisyen, Psikolog gibi hekim dışı branşlarda MLPCARE Grup Hastanelerine yapılmış ilk görüşme sonrası ikinci ve sonraki görüşmeler KRH kapsamında değerlendirilmez. 

HİZMET SÜRECİNE AİT HUSUSLAR 
• #EvdeKalBizGeliriz hizmetinden yaralanmak isteyen kişi internet üzerinden veya çağrı merkezi üzerinden randevu oluşturulur.
• Randevu oluşturmak isteyen kişi, kendisine iletilen link de yer alan  “#EvdeKalBizGeliriz Görüntülü Danışmanlık Hizmeti Sözleşmesi”, “Görüntülü Danışmanlık Hizmeti Onam Formu” ve sair belgeleri onaylayarak işlemini yürütür.
• Randevu oluşturulan kişi veya yakını hizmet bedelini MLP ödeme sayfasından   veya çağrı merkezinin yönlendireceği online ödeme yapması sonrası randevu kesinlik kazanır.
• Ücretsiz sunulan Kontrol Randevu Hizmeti (KRH) randevusu için başvuran kişiye veya yakınına iletilen link de yer “#EvdeKalBizGeliriz Görüntülü Danışmanlık Hizmeti Sözleşmesi”, “Görüntülü Danışmanlık Hizmeti Onam Formu” ve sair belgelerin onaylanması ile randevu kesinlik kazanır. 
• Danışmana iletilmek istenen görsel veya yazılı tetkikler var ise randevu saatinden 2 saat öncesine kadar iletilen link üzerinden uygulamaya yüklenmelidir.
• Başvuru ile randevu saati arasında zaman kısa olması halinde hekimin iletilen bu tetkiklere hemen bakamaması veya iyi değerlendirmek için görüşme zamanını kullanması süreyi uzatmaz.  
• Görüşme süresi 15 dakika olarak planlanmıştır. Bu görüşmenin verimli geçmesi için digital araçların (internet bağlantısı, PC, tablet, Akıllı telefonlarınızın) sisteme uyumlu olması gerekmektedir. 
• Danışman’ın gönderilen belgeleri inceledikten sonra ya da herhangi bir nedenle herhangi bir aşamada görüntülü danışmanlık hizmetini uygun bulmayarak ret etmek hakkı saklıdır. İlgili hallerde ücret iadesi yapılacaktır.
• Randevu alımı sürecinde paylaşılmış olunan kimlik, telefon, e-posta, adres  dahil   iletişim ve irtibat bilgilerinin doğru, geçerli ve tam olmasından başvuru yapan kişi ile hizmet alacak kişi sorumlu olacaktır. 
• Görüntülü Danışmanlık Hizmetinde en iyi sonucu alabilmek için görüşme başladığında sessiz bir yerde olunması tavsiye edilmektedir. 
• Mahremiyeti ve gizlilik ilkeleri gereği görüşme esnasında danışan kişinin yanında izin verdiği kişi dışında kişilerin ya da yakınlarının bulunmamasına özen gösterilmesi gerekmektedir. İzin verilen kişi görüşme başlangıcında Danışmana mutlaka kimlik bilgisi verilmeli ve tanıştırılmalıdır.  
• Kişisel verilerin işlenmesi, muhafazası , aktarılması, haklarınız ve sair hususlara ilişkin bilgiler https://www.mlpcare.com/kisisel-verilerin-korunmasi linkinde yer alan Kişisel Veri Kanunu aydınlatma metninde belirtilmiştir.  
• Bilgilendirici tanıtım, hizmet duyurusu, pazarlama faaliyetleri gibi hususlar için açık rıza talep edilecektir. 
• Hizmetleri alabilmek için Reşit olmak (18 yaşını doldurmuş olmak),kendi kararlarını alabilme ve uygulayabilmesinde engel olabilecek, kanuni olarak vesayet gerektirebilecek bir durumunun olmaması ve herhangi başka bir yasal sebepten bu sözleşmenin hükümlerine baştan aykırı düşmek gibi bir duruma sahip olmamak gerekmektedir. 
• 18 yaş altındaki kişiler, ebeveynleri, velayet ya da vasileri aracılığı ile hizmet talep edebilir.
• Randevu saatinden 2 saat öncesine kadar gerekçesiz randevu iptal hakkı veya yeni bir randevu oluşturma hakkı vardır.  
• 2 saatlik cayma hakkı süresi sonra ermeden hizmetin ifasına başlanması ya da elektronik ortam anında ifa edilen hizmet sunumu gerçekleştiğinde cayma hakkı söz konusu değildir.  
• Randevu saatinden 2 saat öncesine kadar yapılan iptallerde tam ücret iadesi yapılır.  Mücbir sebep hali bulunmadan randevu saatine 2 saatten az kalan iptallerde, haber verilemeden görüşmeye katılım sağlanmayan ya da geç kalınan hizmetlerde, tahsil edilen ücretin kısmi iadesi sözleşmede belirtildiği biçimi ile yapılır.
• Mücbir sebepler dışında randevu saatinin kaçırılması ya da geç kalması halinde randevunun kısmi ya da tümünün ek bedel talep edilmeden sunumu kararı doğrudan MLPCARE insiyatifindedir. 
• Görüşme esnasında Danışman’a karşı etik ve ahlak kurallarına aykırı, saygısız konuşma, hakaret etme, uygunsuz davranışta bulunulması halinde görüşmeye derhal son verilir ve ödenen ücret iade edilmez. 
• Görüşme esnasında teknolojik nedenler ile kesinti ve teknik bazı aksaklıklar ile mücbir nedenler ile sorunlar oluşabilir. Bu durumlarda ve/veya görüntülü görüşme bağlantısının yeterli ve efektif olmadığı durumlarda görüşme yapılan Danışman tarafından görüşme durdurulabilir ve kalan süre kadar  yeni görüşme planlaması yapılır. 
• Görüşme esnasında herhangi bir haklı nedenle görüşmeyi sonlandırma ya da durdurma ihtiyacınızın doğması halinde, durumu Danışman ile hemen paylaşılması gerekir. Görüşmeyi durdurmanın haklı bir nedene bağlı olduğu Danışman tarafından onaylanması halinde yeni bir randevu planlanır. 
• Görüşme esnasında görüşmelerin sesli ve/veya görüntülü kayıtları alınamaz ve kullanılmaz. 
MLPCARE, “#EvdeKalBizGeliriz Görüntülü Danışmanlık Hizmeti kullanım koşullarını ileriye dönük olarak dilediği zaman herhangi bir ihtara gerek olmaksızın ve herhangi bir neden göstermeksizin değiştirme, ekleme ya da çıkarma, hizmeti durdurma hakkına sahiptir.